loading...
دانلود اهنگ|دانلود برنامه|دانلود عکس
علی قایینی بازدید : 8 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)

 

احساسی که به تودارم یه حس عجیبقریبه                         من عاشق کسی شدم که خیلی صاف و سادس

 

احساسی که به تو دارم به هیچ کسی نداشتم                     من اسم این حال دلو عاشق شدن گذاشتم

 

این اولین باره دلم داره می گه اره دوست داره گرفتاره بگو اره به بیچاره دوست داره با یک قلب تیکه پاره

 

این اولین باره دلم داره می گه اره دوست داره گرفتاره بگو اره به بیچاره دوست داره با یک قلب تیکه پاره

 

احساسی که به تو دارم یک حس عاشقانه                          این حس دوست داشتن تو همیشه صادقانس

 

احساسی که به تو دارم خیلی واسم عجیبه                     چه نازنینی من دارم ببین چقدر نجیبه

 

این اولین باره دلم داره می گه اره دوست داره گرفتاره بگو اره به بیچاره دوست داره با یک قلب تیکه پاره

 

این اولین باره دلم داره می گه اره دوست داره گرفتاره بگو اره به بیچاره دوست داره با یک قلب تیکه پاره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این سایت یک سایت تفریحی می باشد و برای جوان هایی که دنبال سایت های تفریحی و علمی هستند مناسب است و تمامی مطالب سایت معتبر و یروز است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام سایت برای ساخت وبلاگ مناسب است
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 327
  • کدهای اختصاصی

    کدستان